مديريت فرآيند پارس

مديريت فرآيند پارس

مديريت فرآيند پارس

پكيج تايم شيت با نرم افزار BPMS

 
گروه مديريت فرآيند پارس نرم افزار تايم شيت عملكرد پرسنل و كليه گزارشات وابسته به آن را تحت نرم افزار BPMS پروسس ميكر در شركت هاي مختلفي راه اندازي كرده است. نرم افزار پروسس ميكر (ProcessMaker) يك نرم افزار مديريت فرآيند (BPMS) تحت وب است كه جهت خودكارسازي و اتوماسيوني كردن فرآيندهاي كسب و كار در سازمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

امروزه سازمان هاي زيادي از نرم افزار پروسس ميكر براي مديريت و هوشمندسازي فرآيندهاي خود استفاده مي كنند و يك سوالي كه براي بسياري از آنان وجود دارد اين است كه آيا فرآيندهاي آماده اي وجود دارد تا سازمان نيازمند پياده سازي فرآيندها از صفر نباشد؟

 

پاسخ گروه مديريت فرآيند پارس به اين سوال مثبت است. اين شركت ضمن همكاري با سازمان هاي پروژه محور (شركت هاي EPC)، پكيج تايم شيت را با فرآيندها و گزارشات آن تحت نرم افزار ProcessMaker توسعه داده است و به سازمان ها ارايه مي دهد. با استفاده از اين پكيج، پرسنل سازمان مي توانند تايم شيت عملكرد خود در هر روز را تحت نرم افزار ثبت كرده و مشخص كنند كه از چه ساعتي تا چه ساعتي بر روي چه پروژه يا فعاليتي در سازمان كار كرده اند و اين تايم شيت را با رويه فرآيندي به مدير خود ارسال كنند تا تاييدات لازم را اخذ نمايد. در نهايت مواردي همچون ميزان كاركرد كل هر شخص در هر روز، مدت زمان اتلاف وقت و ... توسط نرم افزار به صورت خودكار محاسبه مي گردد. مديران سازمان نيز مي توانند انواع گزارشات موردنياز را از اطلاعات ذخيره شده از كاركرد پرسنل در هر روز و پيشرفت پروژه ها تحت نرم افزار مشاهده نمايند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۱:۲۷:۲۱ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)

مقايسه پروسس ميكر و كاموندا 

 
در دنياي پيچيده و پوياي امروز، مديريت فرآيندهاي كسب و كار يكي از عوامل كليدي براي بهبود عملكرد و افزايش بهره‌وري سازمان‌ها محسوب مي‌شود. اما انتخاب نرم‌افزار مناسب جهت اين كار امري چالش‌برانگيز است. در اينجا، دو نرم‌افزار برجسته، يعني ProcessMaker و Camunda را به چالش مي‌كشيم تا مزايا و معايب هركدام را كنايه بزنيم.

 

۱. ProcessMaker:
ويژگي‌ها و قابليت‌ها: نرم افزار ProcessMaker با ويژگي‌هاي گسترده‌اي مانند طراحي گرافيكي فرآيندها و گزارش‌گيري پيشرفت فرآيندها برخوردار است.
سادگي استفاده براي مبتديان: رابط كاربري ساده و كاربرپسند ProcessMaker، حتي براي افراد تازه‌كار، قابل فهم است.
نقاط قوت و ضعف: اين نرم‌افزار در مديريت و سفارشي‌سازي گردش كار، قدرتمندي دارد، اما ممكن است در پيچيدگي فرآيندها كاستي داشته باشد.
۲. Camunda:
برجسته كردن ويژگي‌هاي كليدي: Camunda با قابليت اجراي پيچيده‌ترين فرآيندها و امكانات BPMN، در زمينه‌هاي پيچيده عملكرد بيشتري دارد.
پيچيدگي و منحني يادگيري: ممكن است براي كاربران تازه‌وارد يادگيري Camunda به مراتب دشوارتر باشد، زيرا به دانش قبلي نياز دارد.
حوزه‌هايي كه Camunda در آنجا برتري دارد: در مواردي كه نياز به اجراي فرآيندهاي پيچيده و تصميم‌گيري‌هاي هوشمندانه است، Camunda به خود افتخار مي‌كند.
۳. مقايسه رابط كاربري:
تجربه كاربري در ProcessMaker: رابط كاربري ProcessMaker از سادگي و كاربرپسندي برخوردار بوده و براي كاربران انتهايي تجربه لذت‌بخشي فراهم مي‌كند.
طراحي رابط كاربري در Camunda: هرچند كه بسيار قدرتمند است، اما رابط كاربري Camunda پيچيده‌تر بوده و نياز به دانش فني بيشتري دارد.
چگونگي تأثير رابط‌هاي كاربري دوستانه بر بهره‌وري: ProcessMaker در اين زمينه از افتخار خود نشان مي‌دهد و تأثير مثبتي بر بهره‌وري دارد


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۱:۱۹:۴۹ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)

روند تكامل bpms

روند تكاملي BPMS معمولاً شامل مراحل زير است:

1. تعريف نيازها: در اين مرحله، نيازهاي سازماني شناسايي مي‌شود. اين شامل شناخت فرآيندها، شناسايي نقاط قوت و ضعف، و تعيين اهداف بهبود فرآيندها مي‌شود.

2. طراحي فرايند: در اين مرحله، فرآيندهاي كاري جديد طراحي مي‌شوند يا فرآيندهاي موجود بهبود مي‌يابند. اين شامل تعيين نقش‌ها، گردش كارها، وظايف، و استفاده از فناوري‌هاي مختلف براي اجراي فرآيندها مي‌شود.

 

3. مدل سازي فرآيند: براي ايجاد هر گونه تأثيري بر فرآيند كسب و كار، مهم است كه به نوعي آن را ضبط و توصيف كنيم. يك توصيف واضح از يك فرآيند كسب و كار ممكن است به عنوان نقطه شروعي براي طراحي يك سيستم فناوري اطلاعات، براي تنظيم اندازه‌گيري عملكرد، اجراي يك فرآيند توسط نرم افزار BPMS، انجام يك مطالعه شبيه‌سازي و غيره باشد. مدل‌سازي فرآيند به عنوان يك سنت قوي در تحقيقات در مورد BPM ظاهر شده است.

بين مدل‌سازي فرآيند و طراحي فرآيند خط باريكي وجود دارد  ، در ابتدا شايان ذكر است كه گاهي اتفاق مي افتد كه مردم از BPM به عنوان “مدل سازي فرآيند كسب و كار(Business Process Modeling)” ياد مي كنند. در حالي كه اين امر اهميت مدل‌سازي فرآيند در BPM را تصديق مي‌كند، اين يك تصور اشتباه است و درواقع BPM مفهوم نرم افزار مديريت فرآيند كسب و كار(Business process management) را بيان ميكند.

4. پياده‌سازي: در اين مرحله، سيستم BPMS پياده‌سازي مي‌شود. اين شامل نصب نرم‌افزار، تنظيمات مورد نياز، تعريف و تنظيم فرآيندها و اطلاعات، و آموزش كاربران است.

5. اجرا: پس از پياده‌سازي، فرآيندها و سيستم BPMS آماده براي استفاده در محيط توليدي است. در اين مرحله، فرآيندها اجرا مي‌شوند و اطلاعات مربوطه توسط سيستم ثبت و پردازش مي‌شود.

6. ارزيابي و بهبود: در اين مرحله، عملكرد فرآيندها و سيستم BPMS ارزيابي مي‌شود. اين شامل مانيتورينگ عملكرد، جمع‌آوري بازخورد، تحليل داده‌ها، و اعمال بهبودهاي لازم به فرآيندها و سيستم مي‌شود.

7. مديريت مدل: به نقش اصلي مدل‌سازي فرآيند در تحقيقات BPM قبلاً اشاره شده است. جالب توجه است، در دسترس بودن رو به رشد مدل‌هاي فرآيند در صنعت ، تحقيقات جديدي را به خودي خود آغاز مي‌كند. مدل‌هاي فرآيندي خود مصنوعاتي هستند كه خود را براي انواع جديدي از تجزيه و تحليل آماده مي‌كنند كه نتايج آن ممكن است بينش‌هاي متفاوت و گاهي غيرمنتظره‌اي را ارائه دهد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۶:۴۵:۱۰ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)

يكپارچه سازي قوانين كسب و كار در ProcessMaker

يكپارچه سازي قوانين كسب و كار، اجراي استانداردهاي ساده اي است كه عمليات يك سازمان را مشخص مي كند (يا محدود مي كند).بدون قوانين و فرآيندهاي تجاري تثبيت شده، يك شركت اغلب خود را در يك فضاي آشفته با نتايج متناقض، شكايات كارمندان و مصرف كنندگان ناراضي مي بيند.

با اين حال، مقررات در تجارت، محصول انقلاب تكنولوژيك نيست. از سوي ديگر، استانداردهاي شركت از تلاش هاي مردمي براي ارائه دقيق ترين رويكرد ممكن براي اداره يك كسب و كار سرچشمه مي گيرد.

 

 تا اوايل دهه 1990، قوانين كسب و كار به طور گسترده اي به عنوان يك مفهوم براي سازمان ها پذيرفته نشده بود.امروزه، اكثر شركت‌ها قوانين تجاري را به عنوان يك نياز حياتي براي جريان‌هاي سيستم يا نمودارهاي جريان رويه‌اي مي‌بينند كه نشان مي‌دهد يك شركت چگونه تجارت خواهد كرد.

خوشبختانه، نرم افزار ProcessMaker به عنوان يك شركت متمركز بر مديريت فرآيندهاي كسب و كار، با OpenRules، يك قانون تجارت منبع باز و موتور مديريت تصميم، مشاركت نموده است.

مشتريان ممكن است از OpenRules، قوانين تجاري و راه حل هاي مديريت تصميم شركت براي ساخت، آزمايش و نگهداري خدمات تصميم گيري عملياتي در محل يا در فضاي ابري استفاده كنند.

ادغام و ايجاد قوانين تجاري با OpenRules و ProcessMaker
OpenRules Decision Manager  مي تواند منطق پيچيده كسب و كار را خودكار كند كه انتخاب هاي عملياتي روزمره را ساده مي كند.

بنابراين، كاربران تجاري مي توانند به سرعت مدل هاي تصميم گيري مبتني بر قوانين بسازند و آن ها را در محل يا در فضاي ابري مستقر كنند. كاربران نهايي نيازي به يادگيري هيچ رابط گرافيكي اختصاصي يا زبان برنامه نويسي ندارند. علاوه بر اين، كاربران نهايي مي توانند از Microsoft Excel® يا Google Sheets® به عنوان يك مدير اجرايي باينري استفاده كنند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۱:۲۸ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)

فراموشي كلمه عبور كاربر admin در ProcessMaker

اگر يكي از كاربران عادي در پراسس ميكر (ProcessMaker) پسورد خود را فراموش كند، كاربر ادمين كه دسترسي به مديريت اطلاعات همه يوزرها دارد، مي تواند پسورد جديدي براي او ثبت كند. اما مشكل زماني است كه كاربر ادمين پسورد خود را فراموش كرده باشد.

چنانچه پسورد اكانت ادمين نرم افزار پراسس ميكر خود را فراموش كرده ايد، اين مقاله مي تواند به شما در تغيير پسورد آن كمك كند.

نكته: جهت پيش گيري از مشكل فراموشي كلمه عبور، مي توانيد گزينه مربوط به بازيابي آن را از طريق كاربر ادمين فعال سازي كنيد. دستورالعمل اين كار در مقاله فعال سازي گزينه فراموشي كلمه عبور شرح داده شده است. اما چنانچه تا به حال اين كار را نكرده ايد و اكنون پسورد كاربر ادمين را نيز به خاطر ندارد، اين مقاله حاضر مي تواند مشكل شما را برطرف كند.

 

پراسس ميكر پسورد تمامي كاربران را در ديتابيس خود ذخيره سازي مي كند. دسترسي به اين ديتابيس از طريق محيط phpMyAdmin امكان پذير است. اما لازم به ذكر است كه تمامي پسوردها به صورت رمزنگاري شده در اين ديتابيس ذخيره شده اند. پراسس ميكر تا ورژن هاي قبل از php 5.6 از رمزنگاري MD5 جهت رمزنگاري پسوردها استفاده مي كرد. اما از ورژن php 5.6 به بعد (يعني ProcessMaker 3.2.1 و جديدتر)، پسوردها با الگوريتم SHA-256 رمزنگاري مي شوند. به همين خاطر شما بايد ابتدا ورژن پراسس ميكر و php آن را بررسي كنيد تا از نحوه رمزنگاري آن مطلع گرديد.

از آن جا كه هيچ كدام از دو نوع رمزنگاري (MD5 و SHA-256) قابل برگشت نيستند، شما نمي توانيد با ديدن پسورد رمزنگاري شده خود در ديتابيس، آن را به پسورد اصلي تبديل كنيد و تنها راه موجود، رمزنگاري يك پسورد جديد و جايگزيني آن با پسورد قبلي در ديتابيس است. بدين شكل، پسورد شما ويرايش خواهد شد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۳:۳۲ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)

نرم افزار مديريت فرايندها و فرم‎‌ها

نرم افزار مديريت فرايندها و فرم‌ها، راهكاري مناسب جهت توسعه سريع و آسان فرم‌ها و جريان‌هاي كاري است. با استفاده از اين ابزار، فرم‌هاي مرتبط با كسب‌وكار، بدون نياز به كدنويسي طراحي شده و با فراخواني فرم دلخواه‌، در اختيار افراد سازمان قرار مي‌گيرد. نرم‌افزار مديريت فرايندها و فرم‌ها در تيم‌يار، زيرسيستم يا قسمتي از ماژول اقدام اين ERP است. ERP تحت وب و يكپارچه تيم‌يار، با توجه به سيستم مديريت منابع سازمان و ديگر سيستم‌ها و زيرسيستم‌هاي مورد نياز يك كسب و كار، امكان طراحي و استفاده از فرم‌ها و جريان كاري‌هاي متفاوت را در واحد‌هاي سازماني مختلف به كاربران و مخاطبين سيستم مي‌دهد. طراحي مناسب فرم‌ها و جمع‌آوري داده‌هاي صحيح منجر به كاهش توليد اطلاعات غلط و اشتباهات سهوي شده و آرشيو صحيح اطلاعات را به همراه دارد.

در نرم افزار مديريت فرايندها و فرم‌هاي يكپارچه، قابليت اتصال هر يك از اقدامات به ساير اقلام اطلاعاتي در واحد‌هاي مختلف نظير پروژه‌ها‌، جلسات، اسناد و CRM وجود دارد. امكان استفاده از فرم‌ها در هر يك از اقلام اطلاعاتي (فاكتور فروش، پرونده پرسنلي، رسيد انبار، نامه اتوماسيون و...) وجود دارد. اين موضوع، عمده مشكلات سيستم‌هاي جزيره‌اي را پوشش داده و به دليل انتقال لحظه‌اي اطلاعات زيرسيستم‌ها، بدون دخالت كاربر، امكان بروز خطا و عدم همخواني اطلاعات را به شدت كاهش داده است. سيستم مديريت فرايندها و فرم‌ها مي‌تواند به بخش‌هاي مختلفي كمك كند از مديريت توليد گرفته تا سيستم كنترل توليد.

 

سيستم مديريت فرم‌ها و فرايندها يكپارچه تيم‌يار ، زير سيستم يك ماژول مستقل بوده كه يك بستر مناسب را جهت تعريف جريان‌هاي كاري (گردش كار)، پيگيري اقدامات و تسك‌ها، تعريف فرم‌هاي مورد نياز سيستم‌هاي مختلف يك كسب و كار را فراهم آورده است. نرم افزار مديريت فرايندها و فرم‌هاي تيم‌يار با سيستم‌هاي ارتباط با مشتري ( CRM ) ، مديريت پروژه ، پورتال (سايت‌)‌، منابع انساني و ... به صورت يكپارچه در ارتباط است.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۵:۱۹ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)

دلايل يكپارچگي نرم افزار اتوماسيون اداري و BPMS

يكپارچگي نرم‌افزار اتوماسيون اداري و BPMS (سامانه مديريت فرآيندهاي كسب و كار) مي‌تواند براي سازمان‌ها به عنوان يك راهكار موثر براي بهبود كارايي و بهينه‌سازي فرآيندهاي كسب و كار مورد استفاده قرار گيرد.

نرم افزار BPMS امكان ارتباط با ديگر نرم‌افزارهاي سازمان را فراهم مي‌كند و يكپارچگي نرم‌افزاري در درون سازمان را محقق مي‌نمايد. با استفاده از قابليت Service Task مي‌توان فعاليت‌هاي مختلف را خارج از موتور گردش كار BPMS اجرا نمود و اثر آن را از نظر داده‌اي به BPMS منتقل كرد. در ادامه، دلايل مهم يكپارچگي اين دو نوع نرم‌افزار را بررسي مي‌كنيم:

يكپارچگي فرآيندها:

 

اين دو نوع نرم‌افزار معمولاً بر روي مديريت و بهبود فرآيندهاي كسب و كار تمركز دارند. با يكپارچه‌سازي نرم‌افزار اتوماسيون اداري با BPMS، فرآيندها از ابتدا تا انتها مي‌توانند مديريت شوند، از جمله فرآيندهايي مانند مديريت سند، كارتابل الكترونيك، ارتباطات داخلي و خارجي و موارد مشابه. اين تعامل بين اين دو نوع نرم‌افزارها به بهبود كارايي و كاهش زمان مورد نياز براي اجراي فرآيندها كمك مي‌كند.

ارائه ديدگاه كلي:

با يكپارچگي اين دو نوع نرم‌افزار، امكان دسترسي به ديدگاه كلي و جامعتر در مورد فعاليت‌ها، فرآيندها و عملكردهاي سازمان فراهم مي‌شود. به عنوان مثال، اگر يك فرآيند در BPMS مديريت شود و مربوط به يك سند در نرم‌افزار اتوماسيون اداري باشد، مديران و كارمندان مي‌توانند با دسترسي به هر دو سيستم، ديدگاهي جامع‌تر از فعاليت‌ها و وضعيت آن‌ها داشته باشند.

افزايش هماهنگي و همكاري:

يكپارچگي اين دو نوع نرم‌افزار مي‌تواند به افزايش هماهنگي و همكاري در سازمان كمك كند. اطلاعات و داده‌ها بين اين دو سيستم به طور خودكار انتقال مي‌يابد كه مي‌تواند زمينه‌ساز هماهنگي بهتر بين تيم‌ها و بخش‌هاي مختلف سازمان شود.

كاهش اشكال‌زدايي و بهبود عملكرد:

با يكپارچگي اين دو نوع نرم‌افزار، احتمال بروز اشكالات و تداخلات در انتقال داده و اطلاعات كاهش مي‌يابد. اين به سازمان امكان مي‌دهد تا عملكرد خود را بهبود بخشيده و به سرعت به مسائل فني و مديريتي واكنش نشان دهد.

استفاده از منابع بهينه‌تر:

با يكپارچگي اين دو نوع نرم‌افزار، مي‌توان منابع سازمان را بهينه‌تر مديريت كرد.

بنابراين، يكپارچگي نرم‌افزار اتوماسيون اداري و BPMS مي‌تواند بهبود كارايي، هماهنگي، و بهره‌وري سازمان را تحقق بخشد.

ما در گروه مديريت فرآيند پارس مي توانيم ضمن بررسي فرآيندها و جريان كارهاي شما، امكان ساخت فرآيند در پروسس ميكر را در سازمان شما فراهم آوريم.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۴:۵۰:۰۰ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)

مزاياي استفاده از تايم شيت

اتلاف زمان را كاهش مي دهد
نرم افزار تايم شيت به شما كمك مي كند بفهميد كه كجا نيروي كار را هدر مي دهيد. اين برگه هاي زماني به شما كمك مي كنند كارهايي را كه بيشتر از زمان لازم، طول مي كشد حذف كنيد و در تصميم گيري در مورد نحوه بهينه سازي وظايف خود به شما كمك مي كنند.

صورتحساب ها را دقيق محاسبه مي كند
تايم‌شيت به شما در محاسبه دقيق صورتحساب كمك مي كند. برگه هاي زماني راهي هستند كه به واسطه آنها مي توانيد به مشتريان خود اطلاع دهيد كه پروژه هاي آنها را به نحو احسن اداره مي كنيد و پول آنها هدر نمي رود. با تايم شيت ، مشتريان شما نيازي به نگراني در مورد بررسي مداوم وضعيت پروژه هاي خود ندارند. اين برگه ها به آنها اجازه مي دهند ببينند چه ميزان از زمان خود را به آنها اختصاص مي دهيد و به عنوان راهي براي اثبات صحت صورتحساب شما عمل مي كند.

صورتحساب را اتوماسيون مي كند
سازمانهايي كه بر اساس ساعات قابل پرداخت هزينه به مشتريان خدمات ارائه مي دهند، از تايم شيت صورتحساب استفاده مي كنند. اين برگه ها مي تواند هزينه هاي شما را با فاكتور و صورتحساب خودكار كاهش دهد. صورتحساب خودكار و اتوماسيون سازي آن نيز مي تواند درآمد را افزايش دهد.

مديريت پروژه بهبود مي يابد
تايم‌شيت ها به طرز شگفت آوري ابزارهاي مهمي براي مديريت پروژه به روش هاي زير هستند:

با پيگيري زمان انجام پروژه، به واجد شرايط بودن يك كارمند براي يك پروژه ، نقش يا شغل جديد بر اساس عملكرد كمك مي كنند.
با تجزيه و تحليل استفاده از زمان ، مي توانيد مهارت افراد را در يك موضوع خاص تعيين كنيد و از آنها در بخشهايي از پروژه كه مناسب تر هستند استفاده كنيد.
به شناسايي مواردي كمك مي كنند كه در آنها كارگر زمان بيشتري نسبت به زمان اختصاص داده شده نياز دارد و نياز به آموزش اضافي دارد.
در اندازه گيري كارايي كلي پروژه شما مفيد هستند.
در شناسايي در دسترس بودن كاركنان تعيين شده در پروژه كمك مي كنند و توزيع حجم كار بين اعضاي گروه را آسان مي كنند.
مديران پروژه را قادر مي سازند تا پيشرفت كلي پروژه را كنترل كرده و تاخيرها را پيش بيني كنند.
به مديران پروژه در برآورد هزينه هاي مورد انتظار و مقايسه آنها با هزينه واقعي پروژه در حين اجرا كمك مي كنند.
صرفه جويي در هزينه ها اتفاق مي افتد
برگه هاي زماني يا تايم شيت ها به شما اطلاع مي دهد كه كاركنان شما دقيقاً روي چه چيزي كار مي كنند. كارايي كاركنان را با مقايسه ميزان زمان صرف شده براي فعاليت ها با خروجي توليد شده از آنها، مشخص مي كنند. برگه هاي زماني در تشخيص كاركناني كه عملكرد ضعيفي دارند و براي شركت شما هزينه ايجاد مي كنند، كمك مي كند. با گفتن اينكه چه كسي بهره وري بالاتري دارد و چه كسي بهره وري پايين تري دارد، تايم شيت به صرفه جويي زيادي در هزينه شركت شما كمك مي كند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۲:۱۲:۴۸ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)

نرم افزار تايم شيت

نرم افزار تايم شيت (Timesheet) يك سيستم نرم افزاري مديريت بر عملكرد و ميزان كاركرد پرسنل در سازمان ها است و در راستاي مديريت بر ميزان ساعت كاركرد كاركنان در سازمان و يا بر روي پروژه ها مورد استفاده قرار مي گيرد. به عبارتي مديران در سازمان ها با استفاده از نرم افزار تايم شيت مي توانند بر كاركرد هر يك از پرسنل (ساعات كاري، مرخصي، ماموريت، انجام پروژه ها و ...) نظارت دقيق داشته باشند.

يكي از مهم ترين مكان هاي كاربرد نرم افزار تايم شيت، در شركت هاي پروژه محور يا EPC است كه سازمان همه روزه بر روي پروژه هاي مختلفي كار مي كند و بدون شك نياز به مديريت پيشرفت پروژه ها و ارزيابي ميزان عملكرد پرسنل سازمان در انجام و پيشبرد پروژه هاي مختلف دارد.

 

پكيج تايم شيت مديريت فرآيند پارس
گروه مديريت فرآيند پارس نرم افزار تايم شيت عملكرد پرسنل و كليه گزارشات وابسته به آن را تحت نرم افزار BPMS پروسس ميكر در شركت هاي مختلفي راه اندازي كرده است. نرم افزار پروسس ميكر (ProcessMaker) يك نرم افزار مديريت فرآيند (BPMS) تحت وب است كه جهت خودكارسازي و اتوماسيوني كردن فرآيندهاي كسب و كار در سازمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

امروزه سازمان هاي زيادي از نرم افزار پروسس ميكر براي مديريت و هوشمندسازي فرآيندهاي خود استفاده مي كنند و يك سوالي كه براي بسياري از آنان وجود دارد اين است كه آيا فرآيندهاي آماده اي وجود دارد تا سازمان نيازمند پياده سازي فرآيندها از صفر نباشد؟

پاسخ گروه مديريت فرآيند پارس به اين سوال مثبت است. اين شركت ضمن همكاري با سازمان هاي پروژه محور (شركت هاي EPC)، پكيج تايم شيت را با فرآيندها و گزارشات آن تحت نرم افزار ProcessMaker توسعه داده است و به سازمان ها ارايه مي دهد. با استفاده از اين پكيج، پرسنل سازمان مي توانند تايم شيت عملكرد خود در هر روز را تحت نرم افزار ثبت كرده و مشخص كنند كه از چه ساعتي تا چه ساعتي بر روي چه پروژه يا فعاليتي در سازمان كار كرده اند و اين تايم شيت را با رويه فرآيندي به مدير خود ارسال كنند تا تاييدات لازم را اخذ نمايد. در نهايت مواردي همچون ميزان كاركرد كل هر شخص در هر روز، مدت زمان اتلاف وقت و ... توسط نرم افزار به صورت خودكار محاسبه مي گردد. مديران سازمان نيز مي توانند انواع گزارشات موردنياز را از اطلاعات ذخيره شده از كاركرد پرسنل در هر روز و پيشرفت پروژه ها تحت نرم افزار مشاهده نمايند.

جهت آشنايي بيش تر با اين نرم افزار مي توانيد ويديو تايم شيت عملكرد پرسنل در نرم افزار ProcessMaker را نيز مشاهده كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۲:۰۴:۵۱ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)

نرم افزار پروسس ميكر چيست و چه كاربردهايي دارد؟

نرم افزار پروسس ميكر يك نرم افزار سازماني و يك راهكار مديريت فرآيند كسب و كار (BPM (و مديريت گردش كار متنباز است كه به سازمانها امكان ميدهد تا به مدلسازي گردشهاي كاري مبتني بر تاييد بپردازند. اين نرمافزار به سازمانها در طراحي، خودكارسازي و استقرار فرآيندهاي كسب و كار در مقياسهاي مختلف كمك ميكند. در واقع اين راهكار، يك فرمساز است كه براي طراحي نامهها، تاييديهها،
فاكتورها و قراردادها استفاده ميشود. پروسس ميكر، يك ابزار مدلسازي فرآيند با قابليت drop-and-drag و به صورت ابري ارائه ميكند كه به كاربران اجازه ميدهد نمودارهاي فرآيندها را با استفاده از استانداردهاي BPMN ساخته و ويرايش كنند. اين نرمافزار قابليت تغيير اندازه و برچسبگذاري تمام عناصر يك فرآيند را داشته و به شما اجازه واردكردن فرآيندها و خروجيگرفتن از آنها را
در قالب BPMN ميدهد. همچنين به شما امكان ميدهد تا فرمها و زيرفرمها را به زبانهاي مختلف و بدون دانش برنامهنويسي ايجاد كنند. اين راهكار هم به صورت آفالين و هم تحت وب قابل دسترسي است و به كاربران امكان ميدهد فرمها را بر روي تلفن همراه خود پر كنند و بعد از آنالين شدن دادههاي آنها ر ا همگامسازي كنند. اين ابزار داراي يك داشبورد نيز است كه امكان مشاهده نحوه
عملكرد فرآيندها و كاركنان را فراهم ميكند. اين داشبوردها قابليت شخصيسازي براساس شاخص كارايي فرآيند و شاخص كارايي كاركنان را نيز دارند. نرم افزار پروسس ميكر در سازمانهاي متنوعي مانند بانكها، موسسات آموزش عالي و صنايع مختلف مورد استفاده قرار ميگيرد و به آنها كمك ميكند فرآيندهاي پيچيده كسب و كار خود را خودكارسازي كرده و افراد و سيستمهاي موجود در شركت را به هم
 متصل كنند.

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۹:۴۵ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.