مدیریت فرآیند پارس

مدیریت فرآیند پارس

مدیریت فرآیند پارس

نرم افزار مدیریت فرایندها و فرم‎‌ها

نرم افزار مدیریت فرایندها و فرم‌ها، راهکاری مناسب جهت توسعه سریع و آسان فرم‌ها و جریان‌های کاری است. با استفاده از این ابزار، فرم‌های مرتبط با کسب‌وکار، بدون نیاز به کدنویسی طراحی شده و با فراخوانی فرم دلخواه‌، در اختیار افراد سازمان قرار می‌گیرد. نرم‌افزار مدیریت فرایندها و فرم‌ها در تیم‌یار، زیرسیستم یا قسمتی از ماژول اقدام این ERP است. ERP تحت وب و یکپارچه تیم‌یار، با توجه به سیستم مدیریت منابع سازمان و دیگر سیستم‌ها و زیرسیستم‌های مورد نیاز یک کسب و کار، امکان طراحی و استفاده از فرم‌ها و جریان کاری‌های متفاوت را در واحد‌های سازمانی مختلف به کاربران و مخاطبین سیستم می‌دهد. طراحی مناسب فرم‌ها و جمع‌آوری داده‌های صحیح منجر به کاهش تولید اطلاعات غلط و اشتباهات سهوی شده و آرشیو صحیح اطلاعات را به همراه دارد.

در نرم افزار مدیریت فرایندها و فرم‌های یکپارچه، قابلیت اتصال هر یک از اقدامات به سایر اقلام اطلاعاتی در واحد‌های مختلف نظیر پروژه‌ها‌، جلسات، اسناد و CRM وجود دارد. امکان استفاده از فرم‌ها در هر یک از اقلام اطلاعاتی (فاکتور فروش، پرونده پرسنلی، رسید انبار، نامه اتوماسیون و...) وجود دارد. این موضوع، عمده مشکلات سیستم‌های جزیره‌ای را پوشش داده و به دلیل انتقال لحظه‌ای اطلاعات زیرسیستم‌ها، بدون دخالت کاربر، امکان بروز خطا و عدم همخوانی اطلاعات را به شدت کاهش داده است. سیستم مدیریت فرایندها و فرم‌ها می‌تواند به بخش‌های مختلفی کمک کند از مدیریت تولید گرفته تا سیستم کنترل تولید.

 

سیستم مدیریت فرم‌ها و فرایندها یکپارچه تیم‌یار ، زیر سیستم یک ماژول مستقل بوده که یک بستر مناسب را جهت تعریف جریان‌های کاری (گردش کار)، پیگیری اقدامات و تسک‌ها، تعریف فرم‌های مورد نیاز سیستم‌های مختلف یک کسب و کار را فراهم آورده است. نرم افزار مدیریت فرایندها و فرم‌های تیم‌یار با سیستم‌های ارتباط با مشتری ( CRM ) ، مدیریت پروژه ، پورتال (سایت‌)‌، منابع انسانی و ... به صورت یکپارچه در ارتباط است.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۵:۱۹ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.