مدیریت فرآیند پارس

مدیریت فرآیند پارس

مدیریت فرآیند پارس

آینده کسب و کار بدون نرم افزار BPMS

  


 

علاوه بر مسائلی که در پست قبلی در مورد مسائل پیش روی سازمان بدون نرم افزار BPMS اشاره شد ( افزایش هزینه و کندی سازمان، بالا رفتن خطا و سخت و حتی غیر ممکن شدن اجرای فرایندهای پیچیده و ...)، مشکلات زیر نیز در آینده ی سازمان بدون BPMS وجود خواهند داشت:

به علت وابستگی به اطلاعات ذهنی نیروی انسانی به جای تفکر قائم به سیستم، تفکر قائم به شخص در سازمان حاکم می شود.
مواقع حوادث غیر طبیعی مثل کرونا، بیماری، و ... با دسترسی به اطلاعات بدون بعد فیزیکی ریسک کاهش می یابد. کارمندان می توانند از راه دور، کار خود را انجام دهند.
آینده کسب و کارها بصورت مجازی پیش بینی می شود. برای داشتن یک کسب و کار مجازی باید یک پایگاه دانش داشت و پایگاه دانش با BPMS خلق می شود. در آینده دیگر شرکت ها مکان فیزیکی ندارند و همه جا دفتر کار است.
بدون داشتن پایگاه دانش تجربه نیروهای کاری فقط در ذهن آنهاست و با خروج آنها از سازمان خارج می شود.
بدون PBMS و پایگاه دانش خلق شده به کمک ان، جامعیت اطلاعات وجود نخواهد داشت. داده ها در قسمت های مختلف بصرت مجزا از هم هستند. داده ها به لحاظ فیزیکی مجزا هستند ولی از لحاظ منطقی یکسان هستند. افزونگی (Redundancy) داده ها نتیجه عدم جامعیت اطلاعاتی سازمان است.
بدون BPMS سازمان رشد حبابی خواهد داشت و هر لحظه ممکن است بترکد و کسب و کار از بین رود.
در همین راستا، از آنجا که بسیاری از سازمان ها این نرم افزار را به هر نحوی تهیه کرده اند، اما ممکن است زمان و یا نیروی متخصص ساخت فرآیند در پروسس میکر را نداشته باشند، لذا گروه مدیریت فرآیند پارس می‌تواند به شما در پیاده سازی و ساخت فرآیندهای سازمان تحت این نرم افزار کمک کند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۵:۰۰ | نویسنده : آربو | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.